Enggårdens Rideskole og Hestepension

Velkommen til Enggårdens Rideskoles hjemmeside.

På Enggårdens Rideskole går vi højt op i, at du lærer mens du har det sjovt. Vi  bestræber os på at du lærer at forstå heste, blandt andet i form af ryttermærker, som giver den nødvendige viden om sikkerhed og hestens gøren og laden.

Vi er også en rideskole der har hygge og samvær som en vigtig del af det at gå på skolen. Det at du har det sjovt og at fælleskabet om hestene er grobund til nye venskaber ligger os rigtig meget på sinde. Ridning skal være en sport for alle, og det er det vi stræber efter hos os.

Vi har fornøjelsen af at være nabo til Vestskoven,  som vi flittigt benytter os af. Du behøver ikke være medlem af rideskolen for at deltage i en skovtur. I skoven ligger også en lille sø, som hestene elsker at gå igennem 🙂
Du kan se lidt af de omgivelser og faciliteter vi har i videoen nedenunder.

Hvis du aldrig har prøvet at ride før, så kan du booke en prøvetime, ved at ringe til os.

Ellers kan du læse nærmere om hvordan en ridetime udfolder sig her, eller se holdoversigten her.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Faciliteter og omgivelser

Vi har lavet en lille video der viser vores faciliteter og det dejlige område vi har omkring os.